Reklamační protokol
ZDE si můžete stáhnout REKLAMAČNÍ LIST
REKLAMAČNÍ LIST
Prodejce:
Quality shop s.r.o. , Budilova 2438/7, 180 00 Praha 8, IČ: 07054840 zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 301201.
(provozovatel internetového obchodu nabytkománie.cz a nábytkománia.sk)
Provozovny a korespondenční adresy:
Quality shop s.r.o. Ouvalova 554, 274 01 Slaný
REKLAMUJÍCÍ : Firma/jméno+příjmení a adresa
Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Kontaktní osoba: Telefon / fax: Mobil: E-mail:
|
REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ:
DATUM NÁKUPU:
ČÍSLO FAKTURY:
Výrobní číslo zboží: |
Podrobný popis závady:
Požadovaný způsob vyřízení reklamace : (oprava, sleva z ceny zboží, výměna výrobku,vrácení peněz)
|
Datum: __________________ Podpis zákazníka: ________________________________________ |
SERVISNÍ ČÁST: (vyplní prodejce)
Jméno technika:
Vyjádření technika:
Datum: __________________ Podpis technika: _________________________________________
Způsob vyřízení reklamace prodejcem:
Zboží vydáno kupujícímu: nové / opravené/neopravené **
Sleva Kč**
Vrácení kupní ceny Kč **
Datum: Podpis zákazníka:………………………………………………...
**) Nehodící se škrtněte! |
|
|
Datum ukončení reklamačního řízení:
Jméno a příjmení osoby vyřizující reklamaci za prodejce :……………………………………………………………..
Podpis:……………………………………..
|