Doprava a platba

Doprava/Platba/Dodání

 

Doprava zboží v krabicích:

  • Dopravu zajišťujeme vlastními auty, nebo společností Rhenus - specialista na přepravu nábytku.
  • Při menších zásilkách využíváme společnosti DPD, PPL, Česká pošta, nebo Geis.
  • Způsob a cena dopravy je určena na základě rozměrů a hmotnosti celé objednávky. 
  • Informace o ceně za dopravu zjistíte v nákupním košíku během objednávky.

Platba:

  • Převodem na účet................0,- Kč
  • Dobírkou při předání......50,- Kč (možno platit kartou, pokud je v místě mobilní signál T-mobile)

Zálohy:

  • Zálohy vybíráme na zboží převyšující částku 15.000,- Kč, na sedací soupravy a pohovky, a na další čalouněné zboží.
  • Tato záloha činí 30% z ceny zboží - v případě způsobu platby na dobírku (příjde vám e-mailem po objednání zboží). Při doplatku zboží, zaplatíte o těchto 30% méně. Účetní Doklad, který od nás dostanete, slouží i Vám jako doklad o rezervaci zboží.
  • V případě platby předem převodem je automaticky vystavována zálohová faktura na 100 %.

 

Osobní odběr:

  • Osobní odběr je možný po předchozí domluvě na provozovně Quality Shop s.r.o. Ouvalova 554, Slaný, 274 01. Volejte +420 731 065 582.

Zboží skladem:

  • zboží skladem, neznamená, že bude odesláno okamžitě po objednání. Odeslat můžeme zboží, které je rozměrově a váhově vhodné pro kurýrní služby, jako například DPD. V opačných případech rozvážíme zboží vlastními vozy, na předem naplánované rozvozové trasy po celé ČR. O datumu a času rozvozu, Vás budeme minimálně 24 hodin před dodáním informovat.

Doprava sedacích souprav a krabicového zboží

Za doručené je považováno vyložení zboží z auta na chodník před domem. Vynášku si zákazník zajišťuje sám, případně u větších zásilek, anebo zásilek které budou rozváženy naším vozem, lze doobjednat asistenci řidiče či kompletní výnos.

  •  řidič jezdí standardně sám, případná pomoc se zbožím je na individuální domluvě se řidičem

 

Doplňkové služby:

  • Asistence výnosu sedacích souprav. Tato asistence lze přiobjednat ke každé sedačce, nebo pohovce a rozumí se jí asistence 1 osoby (řidiče) při výnosu sedačky do patra. K této asistenci je potřeba z Vaší strany vždy alespoň jedna další osoba, které bude řidič asistovat. Cena je proměnlivá, dle počtu pater.
  • Asistence výnosu postele (BOXSPRING). Asistence našeho řidiče, při výnosu postele Boxspring (Vždy je potřeba alespoň 1 další osoba z Vaší strany), je proměnlivá a odvíjí se od počtu pater.
  • Rozbalení sedačky, následné složení, + odvoz obalového materiálu který zahrnuje: igelit, papír, karton, molitan atd. : 390,- Kč (tuto službu lze dokoupit jen v případě asistence výnosu sedačky, nebo v případě že sedačka bude po vykládce z auta, připravena k rozbalení do 10 minut v místě instalace. Bohužel náš pracovník nemůže déle čekat, než například vynesete sedačku do 8 patra).
  • Odvoz staré sedací soupravy - tuto službu lze doobjednat v případě, že potřebujete odvézt starou sedací soupravu. Za tuto službu je účtována jednotná cena 2.000,- Kč. V případě odvozu sedací soupravy je třeba, aby byla připravena ihned k vyzvednutí.
 
Vážení zákazníci, ceny za jednotlivé doplňkové služby jsou na vyžádání. Rádi Vám je zašleme e-mailem.

 

Průvodce před dodáním sedaček, a nebo objemnějšího zboží:

  1. V okamžiku, kdy je zboží naskladněno, Vás budou naši pracovníci kontaktovat telefonicky, emailem pro sjednání data a přibližného časového rozmezí dodání zboží
  2. Při objemnějších zásilkách mějte zajištěny 2 osoby pro odnos zboží do domu nebo výnos zboží do patra. (Asistence řidiče či případně 2 osob je možná za příplatek a musí být sjednána předem ! )
  3. V případě že se zboží dodává například do panelového domu a není před domem možné bezproblémově parkovat, mějte zajištěny 2 osoby na přemístění zboží od nákladního auta do domu. Není-li kde zaparkovat, řidič může pouze vyložit zboží a nemůže pomáhat s odnosem zboží do domu. V případě, že máte objednanou asistenci výnosu, je nutné zajistit místo k parkování pro větší dodávku (cca 6m)
  4. Pokud máte objednanou službu asistence výnosu : znamená to asistence řidiče, který Vám zboží doručil tj. 1 osoba při výnosu zakoupeného zboží. VŽDY je potřeba minimálně jedné další osoby z vaší strany, kdo řidiči s výnosem dopomůže.

Vysvětlivky pater :

Popis pater při výnosu

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení