Doprava a platba

Doprava/Platba/Dodání

 

Doprava zboží v krabicích:

  • Dopravu zajišťujeme vlastními auty, nebo společností Rhenus - specialista na přepravu nábytku.
  • Při menších zásilkách využíváme společnosti DPD, PPL, FOFR nebo GLS.
  • Způsob a cena dopravy je určena na základě rozměrů a hmotnosti celé objednávky. 
  • Informace o ceně za dopravu zjistíte v nákupním košíku během objednávky.

Platba:

  • Převodem na účet................0,- Kč
  • On-line platba kartou...........0,- Kč
  • Dobírkou při převzetí...........50,- Kč (možno platit kartou, pokud je v místě mobilní signál T-mobile)

Zálohy:

  • Zálohy vybíráme na zboží převyšující částku 15.000,- Kč, na sedací soupravy a pohovky, a na další čalouněné zboží.
  • Tato záloha činí 30% z ceny zboží - v případě způsobu platby na dobírku (příjde vám e-mailem po objednání zboží). Při doplatku zboží, zaplatíte o těchto 30% méně. Účetní Doklad, který od nás dostanete, slouží i Vám jako doklad o rezervaci zboží.
  • V případě platby předem převodem je automaticky vystavována zálohová faktura na 100 %.

 

Osobní odběr:

  • Osobní odběr je možný po předchozí domluvě na provozovně Quality Shop s.r.o. Ouvalova 554, Slaný, 274 01.
  • Volejte +420 211 221 582 nebo + 420 775 582 625.

Zboží skladem:

  • zboží skladem, neznamená, že bude odesláno okamžitě po objednání. Odeslat můžeme zboží, které je rozměrově a váhově vhodné pro kurýrní služby, jako například DPD. V opačných případech rozvážíme zboží vlastními vozy, na předem naplánované rozvozové trasy po celé ČR. O datumu a času rozvozu, Vás budeme minimálně 24 hodin před dodáním informovat.

Doprava sedacích souprav a krabicového zboží

Za doručené je považováno vyložení zboží z auta na chodník před domem. Vynášku si zákazník zajišťuje sám.

Případně u větších zásilek jako jsou sedací soupravy, lze doobjednat odnos zboží za první uzamykatelné dveře anebo do patra.

  •  řidič jezdí standardně sám
 
Vážení zákazníci, ceny za doplňkové služby jsou na vyžádání. Rádi Vám je zašleme e-mailem.

 

Průvodce před dodáním sedaček, a nebo objemnějšího zboží:

  1. V okamžiku, kdy je zboží naskladněno, Vás budou naši pracovníci kontaktovat telefonicky, emailem pro sjednání data a přibližného časového rozmezí dodání zboží
  2. Při objemnějších zásilkách mějte zajištěny 2 osoby pro odnos zboží do domu nebo výnos zboží do patra.
  3. V případě že se zboží dodává například do panelového domu a není před domem možné bezproblémově parkovat, mějte zajištěny 2 osoby na přemístění zboží od nákladního auta do domu. Není-li kde zaparkovat, řidič může pouze vyložit zboží a nemůže pomáhat s odnosem zboží do domu. V případě, že máte objednanou asistenci výnosu, je nutné zajistit místo k parkování pro větší dodávku (cca 6m)