Doprava a platba
Doprava/Platba/Dodání
Doprava zboží v krabicích:
- Dopravu zajišťujeme vlastními auty, nebo společností Rhenus - specialista na přepravu nábytku.
- Při menších zásilkách využíváme společnosti DPD, PPL, FOFR nebo Geis.
- Způsob a cena dopravy je určena na základě rozměrů a hmotnosti celé objednávky.
- Informace o ceně za dopravu zjistíte v nákupním košíku během objednávky.
Platba:
- Převodem na účet................0,- Kč
- On-line platba kartou...........0,- Kč
- Dobírkou při převzetí...........50,- Kč (možno platit kartou, pokud je v místě mobilní signál T-mobile)
Zálohy:
- Zálohy vybíráme na zboží převyšující částku 15.000,- Kč, na sedací soupravy a pohovky, a na další čalouněné zboží.
- Tato záloha činí 30% z ceny zboží - v případě způsobu platby na dobírku (příjde vám e-mailem po objednání zboží). Při doplatku zboží, zaplatíte o těchto 30% méně. Účetní Doklad, který od nás dostanete, slouží i Vám jako doklad o rezervaci zboží.
- V případě platby předem převodem je automaticky vystavována zálohová faktura na 100 %.
Osobní odběr:
- Osobní odběr je možný po předchozí domluvě na provozovně Quality Shop s.r.o. Ouvalova 554, Slaný, 274 01.
- Volejte +420 211 221 582 nebo + 420 775 582 625.
Zboží skladem:
- zboží skladem, neznamená, že bude odesláno okamžitě po objednání. Odeslat můžeme zboží, které je rozměrově a váhově vhodné pro kurýrní služby, jako například DPD. V opačných případech rozvážíme zboží vlastními vozy, na předem naplánované rozvozové trasy po celé ČR. O datumu a času rozvozu, Vás budeme minimálně 24 hodin před dodáním informovat.
Doprava sedacích souprav a krabicového zboží
Za doručené je považováno vyložení zboží z auta na chodník před domem. Vynášku si zákazník zajišťuje sám.
Případně u větších zásilek jako jsou sedací soupravy, lze doobjednat odnos zboží za první uzamykatelné dveře anebo do patra.
- řidič jezdí standardně sám
Vážení zákazníci, ceny za doplňkové služby jsou na vyžádání. Rádi Vám je zašleme e-mailem.
Průvodce před dodáním sedaček, a nebo objemnějšího zboží:
- V okamžiku, kdy je zboží naskladněno, Vás budou naši pracovníci kontaktovat telefonicky, emailem pro sjednání data a přibližného časového rozmezí dodání zboží
- Při objemnějších zásilkách mějte zajištěny 2 osoby pro odnos zboží do domu nebo výnos zboží do patra.
- V případě že se zboží dodává například do panelového domu a není před domem možné bezproblémově parkovat, mějte zajištěny 2 osoby na přemístění zboží od nákladního auta do domu. Není-li kde zaparkovat, řidič může pouze vyložit zboží a nemůže pomáhat s odnosem zboží do domu. V případě, že máte objednanou asistenci výnosu, je nutné zajistit místo k parkování pro větší dodávku (cca 6m)