- Asistence výnosu sedacích souprav. Tato asistence lze přiobjednat ke každé sedačce, nebo pohovce a rozumí se jí asistence 1 osoby (řidiče) při výnosu sedačky do patra. K této asistenci je potřeba z Vaší strany vždy alespoň jedna další osoba, které bude řidič asistovat. Cena je proměnlivá, dle počtu pater.
- Asistence výnosu postele (BOXSPRING). Asistence našeho řidiče, při výnosu postele Boxspring (Vždy je potřeba alespoň 1 další osoba z Vaší strany), je proměnlivá a odvíjí se od počtu pater.
- Rozbalení sedačky, následné složení, + odvoz obalového materiálu který zahrnuje: igelit, papír, karton, molitan atd. : 390,- Kč (tuto službu lze dokoupit jen v případě asistence výnosu sedačky, nebo v případě že sedačka bude po vykládce z auta, připravena k rozbalení do 10 minut v místě instalace. Bohužel náš pracovník nemůže déle čekat, než například vynesete sedačku do 8 patra).
- Odvoz staré sedací soupravy - tuto službu lze doobjednat v případě, že potřebujete odvézt starou sedací soupravu. Za tuto službu je účtována jednotná cena 2.000,- Kč. V případě odvozu sedací soupravy je třeba, aby byla připravena ihned k vyzvednutí.
Doprava/Platba/Dodání
Doprava zboží v krabicích:
- Dopravu zajišťujeme vlastní (naše auta vždy poznáte dle našeho loga a jezdí v nich pouze Česky mluvící řidiči)
- Při menších zásilkách využíváme společnosti DPP, nebo Geis.
- ZDARMA - vždy označeno u konkrétního produktu
- Doručení DPD, nebo Geis................ 150,- Kč
- U velkoobjemového zboží je účtován příplatek, ten naleznete v údajích o dopravě během objednávky
Platba:
- Převodem na účet................0,- Kč
- Dobírkou při předání......50,- Kč (možno platit kartou, pokud je v místě mobilní signál T-mobile)
Zálohy:
- Zálohy vybíráme na zboží převyšující částku 15.000,- Kč, na sedací soupravy a pohovky, ale i na další čalouněné zboží.
- Tato záloha činí 30% z ceny zboží - v případě způsobu platby na dobírku (příjde vám e-mailem po objednání zboží). Při doplatku zboží, zaplatíte o těchto 30% méně. Účetní Doklad, který od nás dostanete, slouží i Vám jako doklad o rezervaci zboží.
- V případě platby předem převodem je automaticky vystavována zálohová faktura na 100 %.
Osobní odběr:
- Osobní odběr je možný po předchozí domluvě na provozovně Quality Shop s.r.o. Ouvalova 554, Slaný, 274 01. Volejte +420 731 065 582.
- Osobní odběr je možný i na adrese třída Tomáše Bati 5658 (budova č.103), 760 01 Zlín. Volejte + 420 607 400 005
Zboží skladem:
- zboží skladem, neznamená, že bude odesláno okamžitě po objednání. Odeslat můžeme zboží, které je rozměrově a váhově vhodné pro kurýrní služby, jako například DPD. V opačných případech rozvážíme zboží vlastními vozy, na předem naplánované rozvozové trasy po celé ČR. O datumu a času rozvozu, Vás budeme minimálně 24 hodin před dodáním informovat.
Doprava sedacích souprav a krabicového zboží
Za doručené je považováno vyložení zboží z auta na chodník před domem. Vynášku si zákazník zajišťuje sám, případně u větších zásilek, anebo zásilek které budou rozváženy naším vozem, lze doobjednat asistenci řidiče či kompletní výnos.
- řidič jezdí standardně sám, případná pomoc se zbožím je na individuální domluvě se řidičem
Doplňkové služby:
Vážení zákazníci, ceny za jednotlivé doplňkové služby jsou na vyžádání. Rádi Vám je zašleme e-mailem.
Průvodce před dodáním sedaček, a nebo objemnějšího zboží:
- V okamžiku, kdy je zboží naskladněno, Vás budou naši pracovníci kontaktovat telefonicky, emailem pro sjednání data a přibližného časového rozmezí dodání zboží
- Při objemnějších zásilkách mějte zajištěny 2 osoby pro odnos zboží do domu nebo výnos zboží do patra. (Asistence řidiče či případně 2 osob je možná za příplatek a musí být sjednána předem ! )
- V případě že se zboží dodává například do panelového domu a není před domem možné bezproblémově parkovat, mějte zajištěny 2 osoby na přemístění zboží od nákladního auta do domu. Není-li kde zaparkovat, řidič může pouze vyložit zboží a nemůže pomáhat s odnosem zboží do domu. V případě, že máte objednanou asistenci výnosu, je nutné zajistit místo k parkování pro větší dodávku (cca 6m)
- Pokud máte objednanou službu asistence výnosu : znamená to asistence řidiče, který Vám zboží doručil tj. 1 osoba při výnosu zakoupeného zboží. VŽDY je potřeba minimálně jedné další osoby z vaší strany, kdo řidiči s výnosem dopomůže.
Vysvětlivky pater :